*



Vilka hjälmar hade du förut?

För ganska länge sedan hade jag en Jacson hjälm, men det gick isönder hela tiden och jag blev väldigt less på det. Valde därför att köpa en GPA Titanium, det var på den tiden då den var ganska ny tror de var -04 då började min förtjusning i GPA.

GPA Titanium Valde att ta bort ansiktet då bilden inte var allt för fin...

Efter GPA Titaniumen köpte jag en GPA speed Air. Men den sålde jag förra våren, jag fick något ryck då. Jag vet inte varför.

Min förra GPA Speed Air.. Tari hoppar studs för snart 2 år sedan.

Jag hade även en John Whitaker, den använde jag bara cirka två gånger. Den blev för stor och passade inte alls mitt huvud. John Whitaker hjälmen har jag tyvärr ingen bild på.
Sedan har jag ju dom hjälmarna jag skrev i detta inlägget.

Jag är lite hjälm galen, speciellt i GPA.

Kommentarer
Postat av: Stina Petersson & Stall LM- Tävlingsryttare som satsra

samma här :) Älskar hjälmar :P

2010-04-01 @ 13:58:27
URL: http://stallmanstorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0