Filmen

Igår berättade jag om att jag varit i Torn och tävlat.
Idag kommer filmen.

Att tillägga jag tyckte att mina ben var riktigt dåliga igår och att jag fick tillbaka henne bra. Och på 8:an trodde Tari att det var slut (hon hoppade ju unghäst tidigare) därför gav hon sig iväg och det blev ett väldigt låångt och stort språng. Sådant får man bortse ifrån.

Ni får dessutom bortse ifrån min mamma och pappas dumma kommentarer. Tari har inte tävlat sedan i Augusti och hon är liitee känd för att ha rätt mycket humör.

Dumma funktionärer! står mitt ivägen och har noll koll. Som funktionären när jag ska till 6:an, det ser inte ut som den är så mycket ivägen men de är den, jag höll på att rida över den..
Dåligt tycker jag!

Dessutom tyckte jag där var lite mycket incidenter, i sista klassen 1,10 (som jag inte har film på), var där någon som välte skit många spannar som stod staplade och det säger PANG skit högt precis när jag hoppar kombinationen, skit störande. Men allt gick bra, förutom att hästen som var där sidan om fick rejält fnatt.

Kommentarer
Postat av: MLI - TÄVLING I BLOGGEN VINN FÅRSKINNSLUDDSET TILL GRIMMAN

Idag är sista dagen att anmäla sig till min tävling i bloggen! tryck på länken nedanför för att delta! Du kan vinna ett fårskinn ludd set till grimman!



http://mlidahlgren.blogg.se/2010/february/tavling.html#comment



ha en bra dag! / MLI - Hästbloggen för dig som gillar hästar

2010-03-14 @ 14:02:29
URL: http://mlidahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0