Många bollar i luften...

För tillfället känns det som jag har många bollar i luften.

Jag har beställt lite nya ridbyxor, och ridskor. Hoppas att de kommer med posten snart!

Jag har även varit iväg idag och köpt lite saker så jag ska designa om en av mina kavajer, hoppas på de bästa. Jag ska helt klart lägga in före och efterbilder på den. Jag har haft den jätte länge och tycker att den är så sjukt tråkig så jag använder inte den, då är det dags att piffa upp den lite.

Min Gpa speed Air vet jag inte riktigt vad jag ska göra med om jag ska blinga den, eller jag ska lacka den? Jag vet inte riktigt, jag funderar på att ev göra någon mellan variant. Men ännu oklart.

Idag har jag även till största delen spenderat tiden till att skriva rapporten till mitt Projektarbete, de är nästan klart, hoppas jag. Ska bli så skönt!

Mina stövlar som jag skrev om tidigare, har pappa lagt i blöt och satt spänn sakerna i, dom är fortfarande blöta trotts att han gjorde detta vid 2-tiden. Nu får vi helt enkelt hoppas på de bästa!


Sommar och tävlingar kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0