Min utrustning - Kavaj

Vad använder ni för kavaj?

Jag kommer att använda den jag designade själv i lördags bild finns i detta inlägg.

Jag har även en RTS kavaj, modell Pia Lotta. För er som inte vet är RTS Rolf Göran Bengtssons märke. Jag tycker att den är riktigt snygg och bekväm.


Ignorera att den är konstig i ena armen.

Den kavajen är grå, grått är snyggt! Den andra jag designade är svart som ni kan läsa i inlägget som jag länkade till ovan.


Jag har även en ljusblå Viktorhugo kavaj. Oanvänd även den precis som den svarta Viktor Hugo kavajen. Jag vet inte riktigt om jag ska sälja denna kavajen eller jag ska behålla den?

Kommentarer
Postat av: vilma

fin blogg!=)

2010-03-23 @ 18:36:13
URL: http://viilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0