Skåne runt..

Det känns som dagen har spenderats i bilen skåne runt. Vi åkte kanske inte Skåne runt. Men vi åkte två timmar till ett ställe i Skåne och tittade på en häst. Efter drygt två timmar var vi framme. Helt okay häst, vi är intresserade men har inte bestämt oss än. Mer än så här tänker jag inte berätta om hästen.

Jag vet inte riktigt vad jag vill ha, eller om jag vill ha en ny? Jo, en ny vill jag ha. Men ålder? Och priset måste stämma med vår budget. Det är mycket som ska stämma när man köper ny häst. Det gäller att hitta rätt.

Av dom två hästarna jag har idag har jag ju aldrig provridit, jag har ju själv ridit in dom mer eller mindre. Tari var insutten och lite riden när jag fick hem henne, men vi köpte henne innan hon var inriden eller insutten.
Brio har jag ju själv ridit in i höstas.


Bilden på Brio som pryder min projektarbetes framsida..

Mina egna hästar fick vila idag, i brist på tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0