Vad föredrar ni? Martingal? Förbygel?


Jag personligen föredrar nummer 3 bäst till hemma, enkelt att ta på och av. Inget man störs av och är enkelt att bara låta sitta kvar på tränset.

Nummer 4 tycker jag personligen är bäst på tävling, minst slitage på sadeln (förutom 3:an). Enkel och snygg. Ingen resår som blir skitig. Inget man slår i fingrarna i.

Nummer 1 resåren blir skitig lätt, man slår i fingrarna i spännena, irriterande.

Nummer 2 en massa grejer att sätta fast överallt, inte optimalt på tävlingar, tar långt tid. Man har samma problem där som med nummer 1, man slår i fingrarna i spännena och resåren blir lätt skitig.

Vad tycker ni?

Tyvärr blev bilderna lite små och otydliga, beklagar..
Det röda har jag ritat dit för att visa hur det ser ut, fortfarande lite otydligt på nummer 2.


Kommentarer
Postat av: Lamia

Nummer 3, gillar när det är så enkelt som möjligt :)

2010-03-18 @ 12:20:11
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/
Postat av: Lisa Härdén

vanlig martingal, nr 3. Använder det hemma mest. Förutom på den stora, hon har så himmla stor bog så det enda som passar på henne är min förbygel + martingal del haha

2010-03-19 @ 17:08:26
URL: http://lisaharden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0