Dagens tips


(Bilderna är klickbara)

Spärrnyckel

En spärrnyckel ska vara underbar att brodda med, inga mer skrapade knogar, inget mer slintande, inget mer fummel och det ska även gå snabbt och smidigt. Man behöver inte ens vrida ett helt varv som med en skiftnyckel. Man behöver bara vrida lite sen fortsätta man så.

Spärrnycklar rekommenderas av vissa hovslagare, jag har läst det i Bla Häst & Ryttare och pratade med pappa om det och i torsdags kom han hem med en sådan till mig.

Ett hett tips för er som vill brodda snabbt och enkelt! Nu börjar tävlingarna på gräs (vilket jag personligen helst undviker).

Vill ni veta om något speciellt Tips är det bara att kommentera så skriver jag om det! Eller om ni har några andra funderingar eller frågor går även bra att skicka mail till [email protected]


Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: Ja de stämmer har du sett den på annons eller?

=)



2010-05-10 @ 10:25:26
URL: http://carolinemartina.blogg.se/
Postat av: jessica andersson

Varför underviker du grästävlingar? :)

2010-05-31 @ 12:51:02
URL: http://jessiejump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0