Dålig uppdatering..

I morgon kommer min uppdatering vara mycket dålig. Jag ska stå på banan på Ridsport Ponny Cup hela dagen. Det är jobbigt att vara funktionär samtidigt som det kan vara ganska kul framför allt är det bra att ha jobbat av alla sina timmar. Det är perfekt när man har de bekymret ur världen.

Man saknar att tävla ponny, jag vill vara en liten B-ponny ryttare och rida SM, det verkar inte vara allt för svårt. Tyvärr fick jag aldrig fördelen att tävla med B-ponny, men det var kanske bra på något sätt. Vet vet?

Jag tyckte överlag igår att ryttarna red ganska bra, för att vara ponny. Storhäst ryttarna rider värre tycker jag, det har jag även tyckt när jag tävlade ponny och storhäst parallellt

Det jag tycker är roligast på tävlingar det är att prata skit med domare och överdomare. Faktum är att min mamma pratar med alla överdomare på alla tävlingar. Jag vet inte riktigt varför men det kan vara bra att ha nytta av ibland kanske? Man vet aldrig.

Det är även kul och intressant och lyssna på banbyggarna och höra om hur dem resonerar i vissa sammanhang Kommentarerna från dem är också väldigt kul.


En bild från när jag tävlade i Åstorp förra året.


Kommentarer
Postat av: mickan

Tycker du att det är kul att tävla? Jag fattar inte grejen med att tävla, stress... och ångest! :P

2010-05-30 @ 20:01:46
URL: http://fudges.blogg.se/
Postat av: Annnnaaaa'

super söt pålle ! =) en d-ponny ??

2010-05-31 @ 22:01:52
URL: http://koukila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0