Förklaringen..

Det har varit väldigt fint väder här som jag skrev tidigare och min blogglust har inte legat på topp. Det är mycket som händer just nu, även mycket som ska fixas och trixas med innan studenten jag tar som sagt studenten nu om knappt en månad.

Tari rids som vanligt, hon har gått de senaste dagarna, fick en välförtjänt vilodag idag och på onsdag är det dags för träning igen för Carro. Tari har inte hoppat på ett par veckor, ska bli kul och se hur hon är nu. Samtidigt tror jag att det är väldigt nyttigt för henne att hon har fått ta det lite lugnt ett tag nu, även med tanke på vad som har hänt.

Kommentarer
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late - Tävling i bloggen !

Hejsan!



Nu har jag en tävlingen i samarbete med Hööks Hästsport i bloggen..

Du kan vinna ett Gold Medal allroundschabrak i valfri färg..

Gå in och var med DU också: http://bornlate.blogg.se/2010/may/tavling-i-samarbete-med-hooks-hastsport.html



Ju fler som anmäler sig, desto roligare :)

2010-05-25 @ 12:25:14
URL: http://bornlate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0