Super till mungipor och allt...

EQUISTRO DERMACRESCIN



Jag fick en denna salva med när jag köpte en häst (en Connemara hingst), han hade blivit opererad i ena mungipan för svalgkött och vissa perioder blödde det ganska mycket där, denna salvan har varit perfekt. Jätte bra, inte kletig och inte vattning. Jag har en burk hemma, bra till allt från torra mungipor/mular till skav och utsatta områden. Ett måste för mig.

Beskrivning som finns på Equistros hemsida

Hästen hud kan lätt bli skadad och irriterad av smuts, fukt, svett och skav. Speciellt utsatta områden så som t ex sadelläget och mungipor kräver extra omsorg.

EQUISTRO DERMACRESCIN består av en speciell kombination av vitamin E och dexpanthenol, vilka kan understödja den naturliga återuppbyggnaden av hud celler.

EQUISTRO DERMACRESCIN är en hudsalva som rekommenderas för skadade områden och torr hud.

Pris: 240kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0