Angående inlägget

Dagens idiot - Som handlade om att Cola var galen i hagen och uppförde sig på ett otäckt sätt.

Nu kan jag berätta att de senaste dagarna har Cola varit lugn i hagen, vist hon har sprungit lite men det är ju helt naturling. Nu har hon inte haft några tendenser till att göra som hon gjorde den dagen.

Vad detta beror på vet vi inte. Vi bytade till ett annat täcke dagen efter händelsen, hon har inte gjort något sedan dess. Sedan har hon inte rullat sig på jag vet inte när.. innan slängde hon sig ner hysteriskt och rullade sig den dagen flera gånger.

Vad detta beror på vet vi inte, men resultatet är att hon inte har gjort så sedan dess! Vilket är väldigt skönt! Hästarna är ute under ständig uppsikt, just för Colas ideér.

Jag gillar Cola, jag ångrar inte en minut att jag köpte henne, men där finns alltid mycket att jobba med! Jag har haft så många unghästar tidigare så jag vet precis vad det innebär!

Kommentarer
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

ibland undrar man vad de sysslar med. bellona kan slänga sig på marken, rulla, sedan upp o galoppera för att slänga sig på backen igen. hon kan stå på stället och bocka o stegra osv med.. knasboll!

2010-11-18 @ 14:09:24
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0