Anledningen till blogginläggen uteblev

Är att vädret blev sämre, snön kom inte.

Idag och i morgon skulle jag befunnit mig på Julahoppningarna i ÅPK, men pga vädret valde jag att avstå detta. Tror ni att jag har helg som alla andra nu då? Svaret är nej, jag har praktik de måste man ha helg också så jag gick upp kl 6 idag, samma sak i morgon. Kan man aldrig få det bättre? Utan betalning dessutom!

Båda hästarna gick i ridhuset igår, jag kan inte säga att det var en positiv upplevelse precis. Tari såg lite konstig ut ibland i steget, tills vi upptäckte att hon hade megastora styltor långt över skon och hade svårt att gå med dem. Faktum är att alla hästarna som var i ridhuset fick det av underlaget som inte hade snösulor. USCH vad jag hatar vintern!

Klockan 6 är det TV från Globen, tänk att för ett år sedan befann jag mig i Stockholm och tittade på Globen LIVE! både lördag och söndag! En upplevelse jag sent kommer glömma!

Kommentarer
Postat av: Emma (Hästblogg)

Byta bildlänk? Kolla in bloggen för mer info, http://allroundryttarna.blogg.se :)

2010-11-27 @ 20:23:33
URL: http://allroundryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0