Båda hästarna ridna

Idag har båda mina hästar blivit ridna i ridhuset på grund av dem enorma regnmängder som vi har fått, som på senare tid har övergått i SNÖ! Snö i norvästskåne nu, nej det stämmer inte riktigt! men sant är det

Tari:
Red mycket öppna och skänkelvikning, travade mycket över cavalettin och hoppade igenom 6 studsen som stod framme en gång och det gick jätte bra

Cola:
Red mycket över cavalettin, men hon fuskade och tog två i ett steg ibland, aja baja. Hoppade sedan studsen några gånger och även det gick skit bra, jag har aldrig studsat henne tidigare. Men bra gick det!

Jag brukar alltid sitta vid datorn om kvällarna men det blir lite svårt nu när jag inte alltid är hemma om kvällarna, jag är ute på praktik och har lite konstigt schema.

Hästarna blev ridna i förmiddags, när det bara var Carro å hästskötaren i ridhuset, underbart utan att rida när där inte är så mycket folk och allting i stallet var fix och färdigt till halv 2 då jag började!

Förra vintern, vad saknar vi? Jo, BRIO! Inte snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0