Dagens ridning

Äntligen kunde man rida båda hästarna hemma, underbart!

Började med Tari som vanligt, hon fick mest gå som hon ville, hon var superfin ändå och superbockig ökar man galoppen då vet man att bockarna kommer en efter en..

Cola tävlade ju igår, hon fick därför också bara gå väldigt lugnt idag och som hon ville, inte riktigt, hade hon bestämt hade det varit full fart hela tiden. Hon bockade också idag, de brukar hon inte göra, tror att det beror på att det plötsligt har blivit en köldknäpp just nu!

Saknar man detta? Nej usch, inte en förra vintern i repris!

Jag vill vara bra i mitt finger och fit for fight men ack nej, fingret gör ont än och har en massa olika färger, idag i skolan sa min lärare, jag får ont bara jag tittar på det haha.


Kommentarer
Postat av: v e n d e l a & m a t i l d a§§

vilken fin&bra blogg du har! ;pppppppppp

2010-11-09 @ 03:21:51
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/
Postat av: isabell premfors

gå in på facebook och sök på Isabell Premfors och sen mina foton och Båstad så e där någon bild när du rider fram och nån på banan tror ja xd om du vill ha :p

2010-11-09 @ 20:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0