Dagens ridning

Cola:
Det var bra väder så det fick gå på banan hemma idag. Cola var jätte duktig, tränar mycket på att hon ska lyssna på mig och att jag ska vara bestämd och hon inte ska få dra mig ur sadlen, jag tror att detta är jätte viktigt att träna på henne så att hon inte utvecklar det till en ful ovana helt enkelt!


Tari:
Idag tränade jag också mycket ökningar om minskningar på henne, allt för att få henne att lyssna på mig, och inte hitta på något av sig själv. Även lite öppna och skänkelvikning red jag för att få henne så mjuk och fin till i morgon. Då är det hoppträning om Carro kommer ihåg det vilket vi hoppas på!

Kommentarer
Postat av: Amanda

heeej :) vill du bytta bildlänk :)

2010-11-15 @ 16:26:40
URL: http://horsesloove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0