Dagens stora DISS!

Idag dissar jag ordentligt när man ringer till en affär och beställer saker eller åker till en affär och beställer saker som dem inte har hemma. Så lovar dem att de ska ringa om en vecka. Vad händer? Jo, man får vänta i månader och tror ni att dem ringer? Svaret är tyvärr NEJ!

Därför får man ringa och påminna dem, fråga om dom har fått hem det efter en månad. Tror ni att dom har fått hem grejorna? Svaret är igen tyvärr NEJ.

Såndant här gör en väldigt irriterad. Förstår folk som säljer saker inte att man vill ha de man beställer?!?! Man som kund försöker hitta nya vägar och försöka få tag i produkten på annat sätt istället.


Vad anser ni om att återförsäljare lovar att ringa och aldrig ringer upp? Detta har hänt mig två gånger på kort tid.

(Hjälmen på bilden har inget men saken att göra..)

Därför föredrar jag som många andra att handla via Internet, där är ofta bra leveranstid och bra priser. Men ibland blir det dyrare med frakt osv. Tradera är en stor HISS! Alltid smidigt och enkelt på just Tradera.

Kommentarer
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna!

vad tråkigt! om de vet med sig att de nite kan ringa eller kanske glömmer är de ju smidgare be kunden ringa då

2010-11-18 @ 22:23:03
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Nadja

Håller med kommenaren över, om butiken vet att dem inte har tid, kan man ju be kunden att ringa upp efter tex 2 veckor!

2010-11-19 @ 17:45:32
URL: http://nadjaeriksson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0