Tävling Båstad

Idag var jag och tävlade i Båstad, resultatet var inte de bästa. Vad hade man väntat sig med ett finger som är dubbelt så tjockt som de andra, och jätte blått och stukat och har dålig rörlighet i det.

1,10 - 12 fel
Vad säger man, tyckte jag kom perfekt rev 2:an, bara snuddade på de lite. Sedan till 4:an, missade jag ytterhjälperna= min skadade hand/finger så där la jag en volt istället. Sedan rev jag och Cola sista hindret, jag tog inte tillbaka henne. Sådant som händer, man lär sig, det var vår första 1,10 med så många fel! Mitt fel helt enkelt, nu har jag så ont så att jag har knarkat en massa ipren och har ändå jätte ont!
Cola hade ett sår på knäet upptäckte jag när vi skulle lasta henne, undrar när hon fått detta? det var inte där när vi åkte hemifrån.

Idag blev det inga bilder, men jag kan bjuda på banskissen.

Kommentarer
Postat av: Nadja

huh, vilken komplicerad bana, jag har bara hoppat clear rounder x)

2010-11-07 @ 20:35:24
URL: http://nadjahjertaponnisar.bloggplatsen.se
Postat av: isabell premfors

jag kan ha fotat daj ;D ska lägga in bilderna sen eller imon så kan se då om ja gjorde de xD

2010-11-07 @ 21:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0