Träningen som inte blev någon träning..

Idag skulle jag träna båda hästarna. Jag hade laddat upp med videokameran och allting skulle filmas, perfekt tänkte jag. Lika perfekt var det inte..

Vi var i ridhuset avsatt tid, ingen tränare? Nähä, väntade till klockan var kvart över då kommer hästskötaren och ska rida. Då var tränaren på stranden och red? och hade inte kört för så länge sedan...

Därför blev det ingen träning, tråkigt men sant! jag har inte tränat på super länge iheller!
Jag hoppade Tari själv, givetvis blev det ingen film då. Tari hoppade i alla fall super duper bra, var inte alls så bockig som jag väntat mig!

Åkte hem igen, skulle egentligen tränat Cola en timme senare, men iom tränaren inte dök upp första tiden jag skulle träna, bestämde jag mig för att inte dyka upp andra gången. Jag hade heller inte fått något medelande eller någonting om att det inte var någon träning.

Cola red jag hemma istället, även hon gick fint. Det hade bara blivit skit att träna henne, med förutsättningarna, vi har inte speciellt glada iheller. Sånt här kan förstöra ens dag. Tindra (min hund) fick åka med oss och gå en runda i skogen istället. Nu har jag precis gjort klart ett arbete.

 
(arkiv bild)


Kommentarer
Postat av: Nadja

jaa, allt blir ju inte alltid som man tänkt sig...

2010-11-01 @ 21:07:23
URL: http://nadjahjertaponnisar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0