Båda hästarna ridna

Nu är båda hästarna ridna i ridhuset, underbart att det är gjort!

Nu är en sådan årstid när man måste åka mycket till ridhuset, det uppskatas inte så mycket av mig, jag gillar att rida hemma och utomhus dock inte vid alla väder!

Tarisen gick som vanligt, och är duktig som alltid.

Cola:
Börjar gå bättre och bättre, hon gick riktigt mycket på tygeln idag. Många framsteg, hon gör dessutom fina öppnor och skänkelvikningar. Slutorna har vi inte börjat på ännu, hon får ha fyllt 6 då haha. Problemet med henne är att ibland får hon för sig att hon ska rycka tyglarna ur händerna på mig och rycka mig ur sadlen, det är väldigt svårt att försöka sitta emot för hon är så stark. Men vi hoppas komma över problemet.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Själv har man inget ridhus i närheten, får harva ridbanan varje gång jag ska rida när det har varit frost ;)

2010-10-25 @ 10:04:01
URL: http://nadjahjertaponnisar.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0