Carro träning

Dagen idag har beståt av ett och samma ord STRESS, detta har varit genomgående för hela dagen..

Jag stressade iväg till träningen efter jag slutat. Stressen började redan kl 8 i morse då det var en massa som inte var som det brukade på praktiken.

Jag han hem, slänga i mig lite mat. Ut borsta hästen, slänga på alla grejor och åka iväg allt detta gick nog på sammanlagt lite mindre än 20 min. Snacka om att jag var stressad.

Vad kan man säga om träningen? Ni har själva hört förutsättningarna och desutom var jag sjukt trött. Men trotts detta genomförde jag träningen så gott det gick.

Cola hoppade fint, jag tyckte banan var lite svår. Cola var svår också för att det var svårt att få henne i en lagom galopp antingen går hon för fort eller så bara studsar hon. Men tillsluts gick det hyffsat. Mina skänklar och min sits ska vi inte ens nämna det var katastrofalt. Jag är grymt onöjd med mig själv, men hästen gjorde så bra den kunde!

Jag har börjat inse att jag är väldigt självkritiskt, nästan lite för mycket.. jag är nästan aldrig nöjd med mig själv. Jag minns inte en träning som jag är nöjd med, inte en tävling iheller för den delen. Eller tävling är jan nöjd med hästens resultat oftast men inte med min ridning..

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

man får inte vara för kritisk! försök se det positiva med och liksom glömma bort lite vad osm inte var så bra. inte bra att snöa in på det dåliga för mycket..



hoppas din morgondag blir bättre!

2010-10-12 @ 23:19:55
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0