Dagens ridning

Idag red jag Tari i Vantinge pga regnovädret som har gjort att allting står mer eller mindre under vatten just nu!

Vad ska man säga om ridpasset? Tarisen satte i alla fall respekt hoss alla som var i ridhuset och visade stolt upp sina konster. När jag pratar om konster är det att hoppa, bocka, sparka, kicka och ha sig.
Annars förutom detta, var hon super fin och lyssnade super duper bra.

Kan någon berätta för mig hur Tari lyckas sparka mig på foten, sparka av stigbyglen när jag galopperar på henne, sitter altså på henne.. Helt sjukt att hon bara lyckas..

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

haha shit! kospark?

2010-10-28 @ 11:26:37
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0