Dagens ridning

Båda hästarna reds i ridhuset

Tari:
Hon gick jätte fint tills jag började hoppa henne, haha, synd att det inte blev filmat, annars hade det varit en syn för er. Hon gjorde allt utom de hon skulle, när hindret var 50 cm hoppade hon som det var 1,20 istället och sedan tog det tre varv innan jag fick stopp på henne och hon bockade och hade sig.

Cola:
Jag har märkt att hon är väldigt ljudkänslig smackar någon får man en reaktion på Cola, inte alltid det man önskar precis. Men hon gick jätte fint annars, hon går skänkelvikningar och öppnor helt suveränt. Hoppade några små språng på henne också, hon hoppade jätte fint, förutom när jag verkligen hade noll fart. Jag måste lära mig reglera farten på ett bättre sätt på henne.

Haha, gammal bild från vår andra träning tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Jorunn

aaah, vad fina ni är!(:

Älskar din header! Och hästen är otroligt söt!(:

2010-10-30 @ 14:14:12
URL: http://milkyshine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0