Nästan inget med häst idag

Idag har jag inte haft så mycket tid med hästarna, de ända jag har gjort med dem är i princip bytt täcke, tagit ut dom, tagit in dem och bytt täcke igen. Det är täckes period igen på både gott och ont. Det som är bra med täcken är att hästarna håller sig rena..

Jag har spenderar min största tid idag på praktiken och sedan på ett annat ställe, sådant man måste ibland.. spec inte när en släkting inte är frisk.. Mer än så berättar jag inte.

Snart är vi där igen med snö.. och kallt.

Kommentarer
Postat av: Nadja

huh... Längtar inte till snön... Desutom säher de att det ska bli kallaste vintern på 1000 år!



det kommer ju bli värsta istiden ju ;(

2010-10-13 @ 22:21:12
URL: http://nadjahjertaponnisar.bloggplatsen.se/
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

usch ja! burr.

2010-10-13 @ 23:00:00
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0