Tävling Munka


(redo att åka iväg på tävling)
Idag åkte jag och tävlade i Munka med Cola trotts att det inte är mitt favorit ställe att tävla på. Och mycket möjligt det var inte super bra där. Jag var rejält förbannad till första klassen, nere vid framhoppningen som var ute och långt ifrån banan sa dem att det var långt till jag skulle in på banan. Jag gick upp ändå, när jag nästan var uppe hör jag att jag skulle hålla mig bered på banan? Ja, då hade dom där upp kallat på mig länge? Men båda hade kommunikations hjälpmedel (walkie talkie stavning?). Så jag fick gå direkt in på banan och hoppa, egentligen skulle man hålla sig bered på banan och en skulle vara i connecting ring. Men blev det inte, inte så kul när man har unghäst..

1m - 0fel
Jag hade en hel del tur och red inte jätte bra i denna klassen. Cola hoppade fint, var dock i ett par hinder med dem låg kvar. Jag glömde 6:an så det blev en jätte konstig sväng, det gäller ju att träna på omhoppningssvängar i tid (haha). Jag hade ingen fart och inget flyt alls.

1,10 - 4fel
I denna klassen red jag bättre och Cola hoppade också bättre. Tyvärr trillade en bom ner men det var vår andra 1,10 tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Alla gånger kan det inte gå bra...

2010-10-17 @ 19:36:03
URL: http://nadjahjertaponnisar.bloggplatsen.se/
Postat av: Felizia

Grattis till nollan:)

2010-10-17 @ 20:43:03
URL: http://ponnyryttarna.webblogg.se/
Postat av: Lina - Vinn Kingslandmössa ifrån Hippoteket!

Duktiga ni är! :D Och snyugga

2010-10-17 @ 22:55:22
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0