Dressyrträning

Igår var jag på Dressyrträning med Cola för Daniel Forsback sista prova på gången.

Vi gjorde inga speciella övningar utan mest skänkelvikningar, öppna och rida innanför spåret den var i det stora hela vad vi gjorde. Cola uppförde sig riktigt fint.


Daniel sa att en häst med den gången och stammen som Cola borde kunna hoppa hus, och ja de kan hon, hon visar ju sin fantastiska hoppkapacitet genom att flyga över staketet när det passar.

Det blev även film på träningen, tyvärr har jag haft väldigt mycket att göra så att filmen är inte redigerad och uppladdad men jag lovar att den ska i alla fall bli det under helgen! Ni får tills vidare nöja er med bilderna!

Kommentarer
Postat av: warnmark -Vinn ett par KL strumpor

Sv; Tack så jättemycket för dina fina ord Matilda. Det betyder väldigt mycket. Jag ska kämpa vidare, Dacke hade aldrig velat att jag la av pga detta. Kram

2010-09-09 @ 21:37:50
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: warnmark -Vinn ett par KL strumpor

Sv; Jaa, det känns riktigt roligt =)

2010-09-09 @ 21:57:37
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0