Härlig dag

Idag har jag haft en riktigt härlig dag fick slutar klockan halv 11 istället för klockan 3. De kallar jag riktigt bra.
Det har dessutom varit varmt idag, riktigt härligt att kunna gå utan jacka. Vi har haft runt 20 grader.

(första ridpasset)
Jag kan inte riktigt förstå att det bara är snart tre månader jag har haft Cola. Hon har på denna tiden utvecklats enormt, både mentalt och ridmässigt. Vi har hunnit nolla två 1m. Hon är en sådan häst man bara sitter och ler på hela tiden. Fast hon är mycket stark och framåt Men man vänjer sig handskas med det på bästa sätt. Jag gillar hela hennes attityd till allting, alltid arbetsvillig. De ända jag inte gillar med henne är hennes talang till att flyga över hinder och att hon inte kan vara själv ute (vara själv ute menar jag de taget man tar Tari, går in med henne och går ut och hämtar Cola) detta är max 5 minuter hon ska vara "ute" själv, de klarar hon inte. Hon gör försök till att ta sig ut, hon lyckas också.

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul med utveckling!!

2010-09-25 @ 11:06:22
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Bella-skötare på welshponnyn Amour

kul med eran utveckling tsm

2010-09-25 @ 11:26:24
URL: http://stoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0