Visste ni att..

Jag har en pärm där jag sparar allting under kategorier Köpt och Sålt detta gäller endast hästgrejor, saker till hästarna och mig. Detta är väldigt bra att spara kvitton (garanti) och för att veta om ett par år eller ett halvår vad jag verkligen har betalt för mina grejor. Vill jag sälja dem vet jag exakt vad jag gav för dem, kan då lättare sätta ett pris vad jag vill ha för varan. Annars är det väldigt kul att se vad man har betalat för saker och ting.
Dock räknar jag ALDRIG vad jag har gett för mina saker, jag tittar endast på en vara vad den kostat. Annars får man panik. Man lägger ju en hel del på just hästsaker.



Kommentarer
Postat av: Lina

smart!

2010-09-24 @ 17:13:31
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0