Dagens skratt!

Vi var i Åstorp och tränade för Maria idag! Träningen gick för övrigt sjukt bra skriver mer om den sen.

Vi fick denna med oss hem från träningen pga att den var isönder, så pappa ska laga den och sen ska den tillbaka till Åstorp igen!

När mamma höll på att lasta grinden så kom en tränare som har gruppträningar i Åstorp fram till mamma...

Han sa: Är den svår lastad?
Mamma: Näe, inte speciellt tycker jag.. Men vi ska ta hem och laga den för den är isönder..
Han: Jasså är den? De var den inte förra veckan...
Mamma: Men nu är den och dessutom är det min man som gjort den!

HAHA Han trodde seriöst att vi skulle sno grinden! Ofta man snor en grid som pappa har gjort dessutom!

På tal om hinder, min pappa har gjort ett par tävlings hinder till klubben i Åstorp, detta när jag var medlem där när jag var mindre, detta gjorde han då också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0