Skit också!

Igår så körde dem grisskit här på åkern som ligger precis sidan om min ridbana. Efter dem hade kört väldigt länge trodde jag dem var klara och gick ut och gjorde igjordning Tari. Hinner hoppa upp på henne så kommer dem igen och inte nog med det, dem kör precis sidan om banan! Det stank outhärdligt. Tari skötte sig i alla fall fint och blev inte rädd för traktorn.

Undertiden jag red han dem komma yttligare en gång, men då körde dem inte så nära ridbanan och tur var väll de.

När mamma kom hem senare så sa hon att det stank, jag bara näe.. de luktar knappt. Haha, snacka om att man vänjer sig! Det är nackdelen med att bo på landet, vara inne pga att det lukar när det är fint väder ute, inget kul!

Idag regnar det så då är det inte speciellt kul att vara ute då iheller. Får se om jag rider Tari mellan någon regnskur eller liknande.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Härlig bild!!^^



Jättefin blogg!

2011-05-14 @ 14:13:53
URL: http://dalaryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0