Tävling Åsbo RF Tari (igår)

Igår tävlade jag Tarisen i Åsbo RF. Jag spenderade som sagt var helgen där!

Tari skulle hoppa en 1,10 vanligt, men dem fick laget där senare så dem flyttade helt plötsligt ner den klassen till sist på dagen, och jag ville inte hoppa där sist på dagen pga underlaget var inte så bra sent på dagen så då fick jag lov att hoppa förklassen 1,10 bed A istället, Tari har ändå inte tävlat på så länge så det har inte så stor betydelse.

1,10 - 0 fel
Hon var piggelin och busig på framhoppningen som var ute, hon gillar att hoppa ute! När jag inte tog bort galoppen aldeles för mycket där ute så var hon super fin! Inne på banan fick vi ett konstigt hopp på 1:an, den stog lite taskigt och vi kom inte igång riktigt. Sedan hoppade hon riktigt bra tills kombinationen som stod på medellinjen och nära väggen och i svängen till den var dommartornet inne på banan så kombinationen kom sjukt fort, så hon var i lite i kombinationen och jag fick hjälpa henne rätt mycket men hon hoppade super annars och nollade runt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0