Tävling munka

Igår var jag i Munka och tävlade Pralin, härligt med tävlingar på nära håll!

0.90 cm - 4 fel
Hon var rätt stark och dragig på tävlingen i allmänhet och jag höll rätt mycket i henne och red aldeles för mycket med händerna. Hon får gå med ett annat bett som där är tungfelsgrejs på för att hon inte ska lägga tungan över bettet och på de bettet upplever jag att hon blir starkare. Till resultatet, hon rev ett retligt plank. Helt på grund av orutin.

1m - 8 fel
Här tycker jag det var samma sak hon var stark och dragig. Hon river samma plank, sånt som händer. Sedan skyggar hon för start/mål skärmar till kombinationen och kommer i korsgalopp och då är det inte så enkelt att klara B-hindret i kombinationen så det föll med...

Film kommer...

Ni får nöja er med film från 90 så länge, jag ska ladda upp 1m  filmen snart, det tar bara rätt långt tid med vårt sakta internet. Ett stort tack till systrarna Hörberg som filmade mig i båda klasserna!

Kommentarer
Postat av: Elvira

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 @ 01:06:25
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0