Nyharvad bana

När jag gick ut och red såg banan ut så här

Skönt med nyharvad bana, underlaget som varit något för hårt innan var perfekt och rida på idag. Varken för hårt eller för mjukt eller halt. Det var helt enkelt riktigt bra. Jag gillar min utebana, underlaget har blivit mycket bättre sedan vi gjorde vid det i höstas och nu när vi sladdar/harvar det med jämna mellanrum håller det sig bra.

Igår var det däremot för blött och ösregnade hela dagen så då blev det ridhuset med två hästar, inte allt för positiv är jag att rida i det ridhuset. Dels får Tari styltor (sånna hästarna brukar få av snön) av underlaget! och dels var det halt igår och dels var där på vissa ställen stora stenar och några stenar var dessutom spettsiga (cirka 1dm på alla håll och kanter...).


Kommentarer
Postat av: fo

Hejhej, jätte fin blogg verkligen! :)

Jag tar nu tag i mitt bloggande och hoppas på att du kikar in. Går även att följa bloggen via bloglovin. :)

kram fo

2011-08-09 @ 15:56:27
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0