Saknad..

Något som just nu är väldigt saknat är min Nikon kamera som är inne på lagning tyvärr. Det känns som man hade velat ta kort på en massa saker och ting för att lägga ut här på bloggen. Jag insåg att jag hade min digitalkamera också som jag kunde använda trode jag, men batteriet var urladdat så den ligger på laddning i skrivande stund.

Idag har jag hunnit vara i ridhuset i Vantinge x2. Det har åskat och blixtrat här i ett idag, och regnat mellan varven också, ingen roligt sommarväder alls, sommaren har inte existerat här nere i Skåneland iår verkar det som!

Hästarna var jätte fina idag, det känns som det äntligen börjar hända något med Cola. Hon tränade i torsdags också och det gick riktigt bra, hon gick i samma tempo hela tiden och allting var perfekt! Tänk när hon kan gå så på tävling... pesimistiska jag tror att det dröjer jätte länge... men så skulle jag inte säga! Tiden får helt enkelt utvisa.


fick bli en gammal bild på min älskade vovve....

Kommentarer
Postat av: Louise-hästblogg

sööt hund! :)

Usch, ja förstår helt att inte ha en systemkamera när man är van!! Vad är det för fel på den då?

2011-08-28 @ 09:05:28
URL: http://atlantico.blogg.se/
Postat av: Olivia Gustavsson

jätte härlig blogg! :)

2011-08-28 @ 21:10:48
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0