Tävling Trolle

Idag var jag och Pralin och tävlade i Trolle.

1m - 4 fel
Vi kom lite stort på 1:an men det var ingenting, sedan hoppade hon jätte bra men till ett räcke tog jag tillbaka henne för mycket och hon lysnade aldeles för mycket på mig, det var jag inte riktigt med på så därför blev det att hon inte han upp och rev tyvärr det!


1m-4 fel
Vi rev samma räcke i denna klassen, dock hoppade man det från andra hållet. Pralin hoppade jätte bra i denna klassen, bättre än i förra. Jag tog inte lika mycket i henne, jag måste lära mig att ta förhållningar där jag måste och på dem andra ställena göra så lite som möjligt.

Lite onödiga pet, men jag tyckte Pralin gick super bra idag ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0