Lilljulafton!

Idag är det dagen före doppardagen!

Hästarna ridna ordentligt i ridhuset idag, perfekt. Om vädret tillåter trimmar jag två i morgon på förmiddagen om jag hinner innan gästerna kommer. Jag ska försöka gå upp i tid och hinna så mycket som möjligt..

Tänk.. Nu är det snart nytt år med nya möjligheter? Uppdateringen av TR har skett, med några mindre önskvärda ändringar tex att reklam/logga på utrustningen får endast förekoma en gång per plagg/utrustning och vara max 3x1 cm och detta gäller på hela tävlingsområdet. Få antal täcken/skrittäcken kommer man få använda, tala inte om Eskadron benskydd, GPA speed airen är inte godkänd för att nämna några exempel. Undrar hur regeln kommer tolkas på tävlingar återstår att se.

Jag har sedan länge redan anmält nästa års första tävling, som går av stapeln ganska tidigt på året. Det blev samma klubb som detta året. Men det finns några frågetecken kring andra saker men vi får helt enkelt se...

Jag och Tari (och de andra hästarna) passar på att önska er en riktigt God Jul.

Jag kan tillägga att bilden är från förra året, i år har vi 8+grader till skillnad från förra året..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0