Dagens ridning

Ridhuset idag igen, det kan inte bli mer långtråkigt än att köra skytte trafik dit och hem hela eftermiddagarna men men!

Tari:
WOW Vilka ökningar vi kan få till i traven! Jag har aldrig sutit på en häst som har ökat såi traven. Undrar var dem ökningarna kom ifrån? Något som Tari aldrig har visat innan eller? Hrm.. Hon har ju lite att bros på då hennes helbror är godkänd dressyrhingst. Men nåja till ämnet. Tari var i alla fall sjukt fin i dag, det var riktigt länge sedan hon var så här fin, riktigt lydig var hon också! Inte mycket bus och trams här inte!


Pralin:
Jag och Pralin gjorde nog vårat hittentills bästa ridpass tillsammans! kul! Carro pratar också hela tiden om vilka enorma framsteg vi har gjort på en liten månad! Riktigt kul att höra! Hon gick i all fall riktigt fint idag. Hon gick i bättre form, lyssande mer på mina övergångar. Och fattade rätt galopp nästan hela tiden och vi tränade lite galoppombyte och det går lite si och så men det börjar ta sig!

Kommentarer
Postat av: warnmark -Presspass på GHS 2010 & 2011 -Vinn benlindor från JW

Sv; Jag håller verkligen med dig!

2011-02-17 @ 22:36:13
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0