Dagens ridning

Tillbaka till verkligeten och bloggverkligheten med lite uppdatering!

Idag red ja i alla fall Tari och Pralin i ridhuset i Vantinge.

Tari gick fint, men inte lika fint som innan hennes lilla vilo paus.. Tar ett tag att gygga upp igen och jag vill träna igen. Men tyvärr blev det ingen träning denna veckan pga att det var Göteborg Horse Show. Med Tari i alla fall.

Med Pralin beslutade vi att hon har hoppat ganska mycket och hon inte är van vid det så hon fick hopp ledigt! Pralin var pigg och sprallig idag, annars gick hon fint. Tränade mycket på galoppombyte och ibland sitter dem lite, det är ett mååste för att det ska funka på tävlingsbanan. Jag gillar inte när man måste bryta av till trav hella tiden för att få rätt galopp, det tål jag inte. Bara att träna på byten.


tarisen

Kommentarer
Postat av: Pillan

Hittade av en slump till din blogg och ville inte lämna utan ett litet avtryck :)

Jättefina hästar du har. Jag längtar också till våren så nu hoppas vi att sol och + grader snaaaart är på väg :O) Lycka till med hästarna!! Ha det fint. Mvh Pillan

2011-02-26 @ 10:51:08
URL: http://pillllans.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0