Göteborg Horse Show

I år blir det inget Göteborg Horse Show. Dels för att jag inte vill, känner att jag har varit där ett par gånger. Jag tycker att ingenting slår Falsterbo Horse Show (som publik). Visst Göteborg och Stockholm är en upplevelse i sig också!

Förra året hade jag bestämt att jag inte skulle till Göteborg, tills jag vann biljetter på Horselink och då blev det givetvis avfärd mot Göteborg!

Iår hade jag inte turen och vann biljetter på Horse Link och därför kommer jag inte att åka! Dels för att jag inte har någon att åka med och för att jag inte känner för det!

Kommentarer
Postat av: Helene landgren

Hej! Jag är den som får nöjet att äga avkomman till ditt sto! Jättekul att läsa din blogg o få en bild av Neftys mamma! Mvh Helene

2011-02-15 @ 20:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0