Min första tävling...

Idag öppnade vi mitt rosettskåp och jag passade på att titta när min första tävling var..

Så länge sedan som -02

Detta är min första riktiga tävling, det var unghäst med min ungponny på den tiden Ängsgårdens Emilio, han var 6 år när vi gjorde denna fantastiska tävlingsdebut och nollade både LD och LC.

Ett roligt minne jag har från tävlingen var att jag sa till pappa att om "mille" som vi kallade honom rev, så skulle jag trilla av för på den tiden fick man godis när man trillade av.. haha.. Pappa sa som tur var att han köpte godis ändå!

Det var alltså i Trollehopm jag gjorde min tävlingsdebut! Nästa sommar är det 12 år sedan jag började tävla på riktigt!

Jag har några rosetter sedan tidigare, som man fått på träningshoppningar osv.. När tror ni att jag fick min aldra första rosett?

Kommentarer
Postat av: Nadja

2011-02-27 @ 21:35:12
Postat av: Nadja

-99? :)

2011-02-27 @ 21:35:51
URL: http://nadjaeriksson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0