Mycket häst på schemat idag

Idag har jag hunnit med att träna Tari för Maria, berättar mer om det i ett eget inlägg.

Jag har även hunnit rida Pralin i Vantinge. Hon var sjukt taggad, visade lite mer sto/trilsk sida än vad hon har gjort tidigare, nu funderar jag på hur jag ska lösa det på bästa möjliga sätt. I slutet när hon testat klart gick hon som en ängel. Det var bra att ta med sig känslan från Tari och alla tips och idéer jag fick där med till när jag red Pralin.

Nu känns det verkligen som det börjar klia i fingarna, man vill tävla, trimma, trimma och trimma. Motivationen börjar stiga mot sin top känner jag!

Kommentarer
Postat av: LINA

Åh vad härligt!

2011-02-04 @ 22:13:13
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0