Tejpen på ryggen kvar...

Som sagt tejpen på ryggen är kvar, den skulle vara kvar i en vecka eller längre.

Den tillkom ju i torsdags kväll. Jag kan berätta att jag har konstant träningsverk i ryggen nu eller tejpverk om man säger det så. Det är även svårt att sova om nätterna för att jag upplever att det "stramar" när man gör vissa saker på vissa sätt. Men men, vi får hoppas att något ont har något gott med sig!

Övningarna jag fick har det inte blivit så mycket av (aja baja...). Jag måste börja ta tag i det i morgon! Man känner lite press på sig när man ska göra samma sak om en månad. Man vill ju uppvisa förbättringar.

Samma sak gäller med träningarna nu, nu mellan träningarna ska jag verkligen träna massor på de saker jag fått feedback på och göra det mycket bättre till nästa träning.. Man måste ju kämpa för att nå sina mål!

Tävlingarna börjar närma sig, spännande, nu har jag yttligare en häst att tävla och det ska bli spännande. Årets första tävlingshelg anmäld och klar, jag har även löst licens för min nya klubb...

Kommentarer
Postat av: isabell premfors

vilken klubb;)?

2011-02-06 @ 12:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0