Året som har gått 2010

Januari: Jag och Tari var på träningskurs för Carro, Brio började longeras för att sättas igång.

Februari: Var på Göteborg Horse Show. Tari tränade två dagar för Mikael Nolin.

Mars: Första tävlingen för året blev i Torn, Tari och jag var på Träning för Ulrika Hedin.

April: Jag blev 19 år. Brio krånglade och var halt till och från. Den 19 April kom beskedet, som gjorde att han blev återsåld.

Maj: Brio åkte, Neftys taris föl gick treårstest.

Juni: Studenten. 18 åkte vi till Öland där jag hittade min nya stjärna Collette KJ, vi bestämde oss direkt!

Juli: 1 Hämtade Cola (Collette KJ), Falsterbo Horse Show gick av staplen.

Augusti: Tävlade en del, Jag och Cola nollade vår 3:dje tävling tillsammans!

September: Hände inget speciellt.

Oktober: Jag och Cola var på Skummeslövs strand med Carro och på vår bana lades det på mer grus.

November: Uffeträning med Cola

December:
Hemligheten som inte är avslöjad än.. Julkorten togs!


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

oj spännande med hemlis! "känner" en KJ-häst jag

2011-01-03 @ 23:13:31
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0