Dressyr sadlen såld!

Nu är äntligen min dressyrsadel såld, efter mer än ett år, är den nu äntligen såld! Inte för att det har varit någon brådska, men det är så tråkigt när det bara hänger och hänger och aldrig används!
I helgen ska jag lägga ut lite tillbehör till den som också ska säljas, köparen av sadlen var inte intresserad av detta! men det ska gå att sälja de med!


Lite skrattretande är när man lägger ut en annons på Hästnet, på sadlen då i detta fallet. Lägger ut den skriver att den är i ny skick och Fynd 4500 vilket är billigt! Då får man ett bud via mail, jag tar den för 2.000 kr. Jag menar vem försöker pruta mer än halva priset? Det är lite till överdrift. Att säga jag tar den för 4.000 kr är lite mer naturligt. Jag blev så arg, så jag svarade slänger heldre sadlen än säljer den till ditt skambud...

(Nu är den såld!)
Vad anser ni om skambud?

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

Är det redan billigt är det ju såklart man inte säljer för det. Men folk får väl försöka om de vill. Skönt att du är av med den nu!

2011-01-14 @ 12:47:04
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: FRIDA ELMLUND

Sadeln ser ju helt ny ut?! Haha xD

Jag har fått massvis med skambud, man undrar hur folk tänker ibland...

2011-01-25 @ 21:49:06
URL: http://fridaelmlund.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0