Hästarna ute, stallet mockat!

Just nu är hästarna ute och stallet är mockat, underbart. Middagen är också redo att åka in i ugnen när det blir tid för det... Känns skönt att ha stallet gjort i alla fall!

Igår gick Tari och Pralin i ridhuset i Vantinge. Båda gick super bra. Kul nu när dem börjar komma igång mer och mer. Jag vill att tävlingarna ska dra igång nu, men det dröjer ett litet tag till.

Planen är att Pralin ska åka till ridhuset idag och ev Tari. Jag vet inte riktigt hur planeringen blir..


Igår satt jag och tittade på de första filmerna jag såg på Cola, dvs försäljningsfilmer. Man känner inte riktigt igen henne haha. Jag såg även på filmerna då vi möttes för första gången på Öland, vilka minnen!!


Bild från fd. ägare. Det var första bilden jag såg på Cola. Haha, jag känner inte igen henne där ens..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0