Mellandagsrea

Är det bara jag som tycker att 2010:s mellandagsrea var under all kritik? Inga eller nästan inga hästaffärer har mellandagsrea, eller har haft om man säger så. Hööks hade lite, men den var ju minimal och endast i begränsad upplaga.

Har ni hittat några hästsaker på mellandagsrea?

Jag har spendenderat lite pengar på hästsaker ändå... Eller en hästsak, som jag väntar på posten! Ni får se vad det är när jag har fått paketen! Spännande värre!

Jag var på mellandagsrea på köpcentrum idag och handlade några få saker, såsom nya jeans och en tröja.

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

jag tycker den har varit ganska bra ändå, men jag har inte direkt kollat tidigare år. spännande att se vad du väntar på

2011-01-04 @ 22:35:39
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Matilda

jätte söt häst du har ;)

2011-01-07 @ 12:43:20
URL: http://ridehorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0