Premiär!

Idag var det dags för premiär ridturen 2011! Och även Premiär turen på Pralin. Jag har som sagt aldrig ridit Pralin tidigare. Jag kör på en liten udda variant, provrider inte hästarna, till saken hör att Pralin har jag knappt sett tidigare heller! Men det ska säkert bli bra ändå.

Framskrittning

Lite trav, det var allting vi gjorde idag, ganska kravlöst bara kände lite på henne, gas, broms och styrning. Det är det första jag gör när jag hoppar upp på en häst det är att titta bromsen, styrningen och sedan gasen. Man ska inte testa gasen från man vet att bromsen funkar...

Så ser Pralin ut när jag rider henne. Det var skönt att få prova ut lite utrustning till henne och se vad hon kan ha för någonting.

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett John Whitaker-schabrak!

oj har du inte provridit? Har den gjort ngt innan då eller hur bestämde du dig för att köpa`?

2011-01-11 @ 19:34:30
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0