Hästnet Dolly

Jag har sett att jag är med på hästnet på en bild där jag sitter på Dolly för cirka 1½ år sedan.

Här är bilden på mig och Dolly som ägaren till Dolly har lagt ut på Hästnet (dock utan att fråga mig, bilden har jag köpt av en fotograf).

Jag såg att någon kommenterat angående Dolly. Jag säger så här frågor om Dolly besvaras via mail, ni som vill veta får helt enkelt skicka ett mail till [email protected]

I någon kommentar stod där något om tävlingsresultat. Ett tips använd google eller varför inte Ridsport till er hjälp? Så får ni upp alla tävlingsreslutat. Svårare är det inte!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Kul att hitta sig själv på en bild man betalat för ;(

2011-07-26 @ 17:34:42
URL: http://nadjaeriksson.bloggplatsen.se
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

Klickade mig in på annonsen när jag hittade den för jag kände direkt igen ponnyn, men hade inte en tanke på att det var du som satt på xD

2011-07-28 @ 20:47:54
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: Annelie

Ring Hästnet, så tar dom bort bilden.

2011-08-05 @ 02:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0