Länge sedan jag skrev här!

Jag tänkte att det var dags att skriva lite här. Allting rullar på som vanligt med hästar och allt annat! Tävlingarna rullar på dem med!

Känns extra bra att jag hittat ett bett som passar Pralin utmärkt än så länge. Lite roligt var det på tävlingen idag. Pralins uppfödare åkte till tävlingen bara för att tita på Pralin.

Extra skoj var det när Pralin skötte sig jätte bra på banan idag. Nollade 90 cm jätte duktig. I 1m nollade vi också. Var placerad efter klassen var avslutad, var placerad under prisutdelningen. Men efter klassen var avslutad ändrade man helt plötsligt resultaten och jag blev precis utanför placering? Fick inget pris därför. Mycket irriterande att man kommer på detta efter prisutdelningen. Jag skulle gå och hämta mitt pris men fick reda på nej du blev inte placerad, jag bara ja med det står på online resutaten att jag är placerad. Dem bara nej de har man ändrat. Man bara TACK för den ja! Jag tyckte det var RIKTIGT dåligt av arrangörerna att göra på detta sättet. Man skulle avvaktat med prisutdelningen istället enligt mig.

Jag kör med en träningsbild från 6 Juni!

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch inte kul när det säger fel på prisutdelningar, jag var få Junior DM i fälttävlan för Uppland för ca 2 veckor sen, då utsåg dem mig till vinnare och jag fick massa fina priser och så går jag till mina föräldara och är superglad så det var min andra start i fälttävlan. Men då kommer min en jag känner och säger att jag inte vart placerad utan kom 2a, visst det var en bra placering, men etta är såklart bättre och ingen av funktionärerna eller arrangörerna kom och bad om ursäkt :(

2011-07-21 @ 20:52:23
URL: http://ellasrum.blogg.se/
Postat av: Felicia - Stall Viggeby

Gud vad tråkigt, vart tävlade du? :(

2011-07-22 @ 22:08:59
URL: http://stallviggeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0