Regn regn och åter regn..

Sol och fint väder har inte hittat hit i alla fall.

Idag fick jag åka till ridhuset med mina två som skulle ridas idag, banan här hemma som nästan aldrig är vattensjuk var lite för blöt för att kunna rida på tyvärr. Bägge hästarna jag red i ridhuset gick väldigt bra.

Jag vill kunna sätta fart och slipa och måla stallet, tyvärr kan jag inte det nu pga för mycket regn och för hög luftfuktighet.

När det blir fin väder får jag se till att fixa fler bilder på mina hästar också.

Så här härligt vill vi kunna mysa i hagen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

denna hästen e riktigt fin! ;) hur stor e den?=)

2011-08-03 @ 11:26:57
URL: http://ridehorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0