The thoughts fly away

Varje gång jag rider ser jag nästan ett flygplan landa eller starta. Jag tycker att det är en fantastisk känsla att se ett flygplan antingen starta eller landa. Känslan går inte att beskriva. Det känns som tankarna flyger iväg med flygplanet tills verkligheten kommer ikapp mig igen!

Jag ser egentligen många flygplan varje dag. Jag har dessutom gjort det i hela mitt liv. Bor man som jag gör så kan man inte missa det!

När man rider på ena hållet på ridbana så kan man överblicka ut över landningsbanorna ett par kilometer? (jag vet faktiskt inte hur långt det är dit..) meter bort....


Bilderna ovan är tagna på jasen när den hade en flyg-uppvisning här förra året. En underbar känsla att stå utanför gården, se bilarna stanna på parkeringen och längst stora vägen för att hoppa av och titta på flyguppvisningen när Jasen kör runt. En känsla att stå precis under när dem kör, marken vibrerar, fönsterna skakar och man hör ljudet!
Detta har jag dock upplevt väldigt många gånger under min uppväxt då Jasen tidigare har varit stationerad på flygplatsen. Nu är den bara här vid speciella tillfällen!

Kommentarer
Postat av: PATRICIA - vinn en design

Hej nu har jag äntligen gått med på att lotta ut två designer!



Va med och tävla om en helt ny design där du får va med och bestämma allt. Reglerna är enkla, det kommer bli två vinnare och tävlingen avslutas den 1 augusti..



Det kan du ju inte bara missa! KRAM :D

2011-07-04 @ 16:57:13
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0